Anpassad sökning

måndag 28 juni 2010

Måndag hela veckan

Idag, måndag har jag varit ledig från jobbet. Så har tagit det rätt lungt.. Skulle egentligen till AF men sket i det.. Tycker bara dom e dumma idioter. Iaf, skulle träffat Sussi på dagen och käka lunch men sen blev det så att jag skulle hämta lillebror från dagis så det skulle bli tajt om tid, lite onödigt att åka in till stan om man bara kan stanna mindre än en timma.. Så Sussi, det får bli en annan dag i veckan! =)

Just nu sitter jag i soffan med datan i knät och har teven påslagen.. Inget speciellt pågår i livet just nu. Sommaren är rätt seg i Sverige då de flesta är bortresta, och jag har ju jobbet så kan inte åka iväg. Appråpå jobbet, måste höra med dom vilka dagar i veckorna jag ska jobba.. typ så jag får ett fast schema. (Hoppas jag iaf att det går)

1 kommentar:

  1. du får kanske resa på hösten istället när de flesta som är bortresta nu ska bli definitivt avundsjuka ;)
    hoppas att du har det fint :)
    kram

    SvaraRadera