Anpassad sökning

söndag 1 augusti 2010

Old Memory

Idag åkte jag dit, dit till stället där det hemska sakerna har sin historia. Jag har inte varit där, jag har inte varit själv där sen den där hemska natten förra sommaren. Trodde jag var starkare och skulle klara det, men efter bara en halvtimma ensam där borta fick jag panik. Alla minnen som har klöst sig fast i tapeten, alla tårar som är ristade i det hårda golvet, det golvet som jag en gång trodde skulle vara det sista jag såg. All förlorad kärlek som fortfarande susar i luften i sovrummet, alla dessa känslor som har satt prägel på ens liv, all smärta som jag fortfarande kan känna lukten av, denna unkna lukt som fräter sig in i ens sinne..

Jag klarade inte av att möta det förflutna, inte idag, och inte i morgon.. Kanske aldrig.. ♥

1 kommentar: