Anpassad sökning

söndag 8 november 2009

bra elr anus

















Veckans Bra:

Ullared - Finns det nått roligare än att se folk shoppa skit? Det trodde jag men efter måndagens premiär av serien Ullared så är jag fast. Hela familjen satt i soffan och vi kunde inte sluta garva åt folket som var med, ibland undrar man vad folk har innanför pannbenet egentligen.

Elektric Banana Band - Kan bara inte få ut "Jag vill bo i en svamp" från mitt huvud. Att dom lyckats så bra med så dåliga låtar är en bedrift. Jag applåderar.

Taylor Momsen - Världens nya stilikon på bara 16 år regerar i toppen. Hennes slitna look med perfekt hår lämnar ingen kvinna kvar som inte är avundsjuk.

Veckans Anus:

Kissie - Ska denna tonåring vara en förebild för andra flickor? Knappast. Hon är ett levande exempel på hur man INTE ska se ut.. Ankläppar ja, det e ju sååå sexigt, snälla Kissie, vi lever inte på 90-talet längre.

Tv - Det är helg och inte en enda bra långfilm visas på tv. Antingen så har teve anställt Bert Karlsson som bestämmer vilka filmer som ska visas eller så har alla drabbats av galna kosjukan.

Svininfluensan - FÖRSVINN säger jag bara. Nya dödsfall och en liten pojke som dog p.g.a influensan lämnar ingen obemärkt. Lider med er alla som drabbats/känner nån som drabbats.


Auf Wiedersehn ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar