Anpassad sökning

söndag 8 november 2009

veckan..

Hallöchen

Veckan lider mot sitt slut, lilla timmen kvar bara och jag har lite ångest över att jag inte har fått det jag skulle uträttat under veckan.. har dock legat hemma sjuk men vafan, några telefonsamtal kunde jag väll iaf ringt?

Imorron är det en ny vecka och jag har massor att göra känns det som. Bla detta:

- Ringa och boka tid till kiropraktorn
- Lämna tillbaka en försenad bok på biblioteket i stan
- Kolla hur det går för min data som e på lagning
- Storhandla på apoteket (alvedon, migränmedicin, magmedicin mm)
- Göra rent mina två hamsterburar
- Göra rent fågelvoljären
- Sortera i flyttkartongerna
- Packa ner massa saker för flytten
- Gymma
- Handla mat
- Fixa till håret
- Kolla upp ang svininfluensa vaccinet
- Leta efter en Paramore tröja till konserten

ja bara några saker som jag kommer på nu rakt upp och ner.. men meeeer är det..

push, stön och donk.. doh



Sliten efter jobbet.. håret tight uppsatt.. hmm..

Auf Wiedersehn ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar