Anpassad sökning

måndag 28 september 2009

Få mig på fall..

Tänkte köra en sånhär "Få mig på fall-lista" som alla verkar göra nuförtiden.
Here we go.. Doh!

- Han ska vara äldre än mig. Mellan 20-30 är perfekt.
- Hälst längre än mig, alltså längre än 180cm.
- Han ska vara ärlig, om han tycker jag är fin, säg det, om inte så behöver han inte låssas.
- Inga billiga raggningkep, typ "din pappa måste vara tjuv.."
- Försök inte bjuda på en drink, jag tackar bara nej, är inget drinkluder.
- Om han är intresserad, börja prata
- Visa att du har pengar, men gör det diskret.
- Han ska ha egen lägenhet så jag kan flytta in.
- Inte allergisk mot djur, tänker inte göra mig av med mitt zoo.
- Gärna musikintresserad. Sjunga elr instrument, vilket som.
- Musikkillar är seeeexiigt
- Tattoos är ett plus, även piercings
- Han ska inte bry sig om vad andra tycker om "oss". Det är våra liv.
- Han ska inte tjata på mig att jag ska göra saker som jag verkligen inte vill, och har sagt att jag verkligen inte kan det.
- Han ska inte vara rädd för att säga "Jag älskar dig"
- Om han gillar att resa är det ett stort plus.
- Om han kan tyska är det sexigt.


En liten önskelista bara, haha, följer inte den till pricka, ni skulle bara veta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar