Anpassad sökning

torsdag 24 september 2009

Torsdag Indeed

Godmorron Sverige! (Ja, jag skriver godmorron fast klockan snart är halv två)

Vart sent igår, somnade inte först vid 05-tiden.. Så jag försov mig när jag skulle ha åkt på "studiebesök" men ena jobbet, vaknade klockan 9 fast jag hade ställt klockan på 6.45, vet inte hur jag lyckades stänga av den.. Vi skulle ju mötas 9.15 ute vid Arlanda så det fanns ju ingen tid i världen för mig kvar, attans oxå!

Ikväll börjar jag jobbet kl 17 och sen till 22, elr 21.30 tror jag, ska bli kul. Mina arbetskollegor är så roliga alltså, haha.. Igår var jag lite tyst och såg nog lite ledsen ut, mådde inte så bra just då men nu känner jag mig lite bättre. Jag jobbar sen fre-lör-söndag så det är fullt upp här. Ledig måndag-tisdag *Happy*, jobbar onsdag sen är det LÖN! *Wihoo* Shopping here we come! HAHA. Well, jag behöver nya kläder, vilken flicka behöver inte det?



XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar