Anpassad sökning

fredag 25 september 2009

Gå ner i vikt

Okej. Såhär är det. Jag har gått upp lite i vikt det senaste halvåret pga av att jag har tröstätit en del (massssssor) för att det har hänt så mycket dåligt i mitt privata liv.

Nu känner jag att det är dags att bryta sig ur vanan och har därför börjat försöka gå ner i vikt igen så jag blir lika smal som förut. (Jag vet att vissa tyckte det var för smalt, men jag trivdes bättre). För att verkligen det ska funka denhär gånger hade jag tänk skriva i bloggen hur mycket jag äter varje dag, för att hålla koll på kalori intaget dvs.. Så då börjar jag nu då.

- En kaka 60kcal?
- Måltidsersättning. 100kcal
- Ett glas apelsinjouce 50kcal?
- Ett halv glas rödmjölk 20kcal?
- En kaffe med mjölk. ca 30kcal.
- Ris med lite biff och böngroddar. 200-300kcal
- En 33cl Hallonsoda 100kacl?
- Ett glas cola 150kacl? (Beroende)

Som sagt. För MYCKET. Ska försöka byta ut all dricka mot vatten alt ramlösa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar