Anpassad sökning

torsdag 31 december 2009

2009 fort



Jag drack en aning förmycket ibland


Jag hitta en dalahäääääst


Jag drack och körde. Ups

JAG TOG STUDENTEN!



Jag var livrädd hos tatueraren


Min bror är den sötaste!


JAG SA STUDENTEN


Screem blev överfallen


Min mor gifte sig


Jag tatuerade mej!


Jag fick tillbaka kontakten med min kusin! <3


Jag gjorde min praktik i två månader på ett hotell


STUDENTEN SA JAG!


Underbara brudar! + Malin!


UHO1!!! bästa klassen ever!


Jag blev biten av en vampyr i denna hysteriii



Alla mina kusiner har blivit vuxna!



Mitt halloweenpartyyyy


Jag drack CORONA på TACCOBAR!!


Jag var snyggast på alla bussar!


Jag färgade min kusin till en svamp


Var på erotikmässan


Väntade ofta på bussar och tåg som aldrig kom...

Hade underbara tider med  kusin


Jag hittade min förlorade tvilling - Dennise


Jag köpte ett SATS kort


Jag var en äkta ROCK N ROLL brud!


Alltid beroende av COLA


Spelade ute första gången! Och jag VANNNNNN!!


TATUERINGEN <3


Nagelförlängning e najs


STUDENTEN JAO


SÖTASTE



Sen vart jag mörkhårig igen! <3

1 kommentar:

  1. fint att se dina minnen av 2009... fina bilder också... btw, jag skulle åka buss oftare i Stockholm... ;)

    SvaraRadera