Anpassad sökning

fredag 18 december 2009

Jag har tröttnat på..

..mig själv.. Jag mår så jävla fucking shit dåligt.. Har gått upp massor i vikt pga av deppis, vilket jag gjorde förut me, jag vill gå ner till storlek 34/36igen men jag mår så dåligt.. Jag har förlorat allt jag har haft kärt.. Min pojkvän (ex numera) övergav mej för ett missförstånd, och jag ringer han nästan varje dag för jag e orolig för honom, det e omöjligt att inte bry mej om en person som var mitt allt.
Jag har inga vänner kvar att umgås med, alla bara överger mej fast jag förstår inte varför.. Jag ringer/smsar/msn men ingen verkar bry sej.. Jag frågar om de vill ses, men det blir bara skit.. Vissa som jag trodde var riktiga vänner anstränger sig inte ens för att tacka nej..
Jobbet går förvisso bra.. jag trivs bra och det e kul att jobba.. Att umgås med min familj e oxå mysigt.. det e väll de två saker som e bra i mitt liv.. resten är skit.. tyvär överväger det dåliga det bra..

Jag behöver hjälp 

1 kommentar: