Anpassad sökning

måndag 5 juli 2010

Gud så roligt.

Ehm.. Elr? Haha

Idag känns det som att jag slösat bort hela dagen på ingenting. Gick upp typ halv fyra (!!!!!!). Herregud.
Sen var jag ute på altan och solade medans lillebror badade i basängen. Det var så himla varm att jag inte klarade av att vara ute så länge.. Sitter just nu framför Romy och Michelle - Blondiner har roligare. Den är kult!

Jag gillar inte sommaren. Jag gillar vinter.
                           Folk kallar ju mig vampyr-tjejen

1 kommentar:

  1. hej vampyr-tjejen!
    vintern är skön ibland, men bara om det snöar inte om det regnar :) ... fast jag gillar sol efter snö, när allt är vitt och solen skiner!
    men sommaren är bra och alla är ute i stan och solar... det gillar du säkert min kära vampyr ;) :)
    ha det så bra!

    SvaraRadera