Anpassad sökning

söndag 4 juli 2010

Kända gäster på jobbet

Jag och min kollega Kent jobbade tillsammans i onsdags. Vi fick sent på kvällen ett bord med tre snubbar, ja, jag säger snubbar för det var häftiga förortsbroshor. (Ehm ja) Iaf. Ena snubben såg bekant ut och Kent fråga mig om det inte var rapparen Ken, mer känd som han som skrev låten om att invadera slottet och våldta prinsessan Madelene. Jag sa att jag inte var säker, men det kunde vara han. Och nu tittade jag nyss upp det på google.se och visst var det han! Ha, det är så kul, jag känner aldrig igen några "kändisar" när dom besöker mina olika jobb.
För ca ett år sen var Hannah Graff och åt på mitt förra jobb och jag kände inte igen henne fast min chef sa att det var hon, jag tvärvägra tro på det (hon var ju brunett för tusan) men sen visade det sej att det var hon, som min chef sagt hela tiden, men jag fick iaf bevis, hon betala med kort och använde legitimationen.

Undra vem nästa "kända" person blir? Hoppas på nån snygging såsom nån av Skarsgård bröderna (ALEXANDER) .. Mums

3 kommentarer:

  1. ja, man vet aldrig... kanske kommer han också nån gång snart... men du skulle ju känna igen honom på en gång ...

    SvaraRadera
  2. för resten Alexander S. har lånat min mobil så får du ringa till mitt nummer och prata med honom... fast han har en sådan italiensk dialekt när han pratar på min telefon.... hahaha.... :P

    SvaraRadera
  3. svar: Ååååååh har du? de är så underbart fint där! :)

    SvaraRadera