Anpassad sökning

fredag 16 oktober 2009

Freeeeeeeeeeeedag

Kom nyss hem från hemköp.. köpte lite fredagssnacks.. Jag passade på att unna mig en cheeseburgare också till lunch när jag väntade på bussen. Jag har inte ätit på McDonalds på jätte jätte länge.. Gillar egentligen inte att äta där då jag alltid får så dåligt samvete efteråt för jag vet att jag inte borde äta fet mat. Just nu har jag oxå dåligt samvete för jag unna mig en burgare men jag vet att det inte gör nåntinng, men kan ändå inte sluta tänka på det..

Klockan 17 börjar jag jobba, det ska bli skoj men jag e ganska trött just nu så egentligen skulle jag bara vilja vara hemma och titta på Idol. Jag hejjar såklart på Erik och jag tror hans 'Thriller' kommer bli grym! Den bästa i Idol och den bäst MJ låten = Grymt.. Jag menar kan ju inte bli mycket annat..

Kollar just nu på Ghost Whisper, det e skitbra.. Jag känner igen mig i Melinda Gordon *blink blink*
Nej nu e pausen slut, så ska fortsätta titta..

Ciao!


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar