Anpassad sökning

fredag 16 oktober 2009

Lägg ner

Alltså, jag måste bara säga hur trött jag är på alla "stora" bloggare just nu.. Alla ser ut som Miss Plastic Fantastic. Herregud fyfan allstå. Var tog naturligt är vackert vägen? Fyller ut både det ena och det andra för att vadå? passa in? jag tycker det mer är att sticka ut.. Ja sticka ut är nått bra, men inte i detta fall. Dom e ju knappt ens 20 år och har redan lagt ner annat folks årslön på att förstora läpparna, brösten etc.. tänk hur dom kommer se ut när de närmar sig 40. Typ som 80? Deras ankläppar kommer hänga ner till knäna och dom kommer vara med i en talkshow med Robert Ashberg och prata ut om sin "jobbiga" ungdom 'Allt jag ville var att passa in'.. Jag säger bara hahahah, stackare..


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar